Onsdag

jag gjorde faktiskt det jag sa att jag skulle igår. först slipade och målade jag linneskåpet. ska måla ett varv till idag och hoppas att det kommer räcka. det blir sååå fint!
sen hann jag med träningen också. var riktigt nära att jag skippade det, men till slut uppbådade jag nog med ork för att sätta igång.

precis när jag och martin skulle gå och lägga oss så vaknade emina. hon är verkligen inte den som brukar vakna sådär mitt i allt, men hon hade drömt mardrömmar. hon var fullständigt övertygad om att det var fullt med spindlar i hennes säng!! stackars liten...
när hon sen kom till våran säng låg hon och surrade om dessa spindlar. jag försökte förklara för henne att det bara var en dröm, men det är lite svårt. hon vet ju inte vad en dröm är...det slutade i alla fall med att hon sa:
- mamma....det var en massa spindlar i min säng. men det är ingen fara...
sen somnade hon.
gounge!

nu ska jag synda med en semla här!





en riktigt uschlig dag idag...huga..
men jag har i alla fall boyfriend jeans hm, linne gina, kofta gina, halsband hm och vita converse.


Kommentarer
Therese

Vad fin du är gumman i ditt nya hår och naglar! =)

Huvva vilken hemsk mardröm eran plutt hade... Maja hon pratar i sömnen för fullt nu så man brukar få sig ett skratt varje natt. Här en natt skrek hon "FEM!!"... det är ju bra att hon tränar räkning i sömnen också... eller kanske hon drömmer om kurragömma.

2010-01-27 @ 10:07:50
URL: http://thebrese.blogspot.com
Anna

therese: hahaha! ja det var ju också en variant! emina sparkas mest i sömnen, men inatt var hon riktigt virrig=)

och tack förresten gumman!!=)

2010-01-27 @ 13:49:11
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar