Onsdag

redan onsdag! herregud...hinner inte med...

jag är i en "gör om mig" fas just nu. jag vill bara göra om allt! jag vill ha nya kläder, nya skor, nytt hår, ny färg, och gärna en ny kropp också! jag har börjat lite smått...jag jobbar på den nya kroppen, dock kan det nog ta ett tag är jag rädd. igår vann jag en auktion på tradera på löshår som skall sättas i under vecka 4 förhoppningsvis! underbart! jag har saknat det sen jag tog ur det. det är sant som de säger att man blir beroende..så nu åker det i igen. känner också att jag skulle behöva lite färg. just nu är jag så blek att jag nästan är lila...solarium vill jag inte så jag ska testa BUS. har hört att en av niveas ska vara bra så den ska inhandlas.
sen det där med kläder...det vet ni nog alla att jag shoppar ganska mycket, så det blir ju nytt lite då och då. men helst hade jag velat slänga ut precis ALLA kläder jag äger och köpa nytt! thailand nästa? =P

det är ju alltid nått!





idag blev dte myskläder.
boyfriend jeans från hm, svart tröja med bar rygg åhlens, tubsjal gina och glasögon. svarta converse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar