Sjukling....igen....

emina har blivit sjuk igen..känns som att jag spenderar mer tid hemma och vabar än vad jag jobbar....hon kom hem från farfar och helena idag. har verkat pigg, men jag såg i ögonen på henne att de var blanka och hon kändes het. mycket riktigt så har hon feber.
nu har jag precis lagt henne och hoppas hon får sova gott inatt trots feber...men hemma blir jag imorgon. en himla dålig dag att vara tvungen vara hemma. månadsskifte och min kollega blir ensam hela förmiddagen. de fick inte in ngn vikare förrän efter luncherna. såklart får jag dåligt samvete, men vad ska man göra? martin jobbar nu hela natten och fortsätter hela dagen imorgon då det kommit så mycket snö. kanske man ska försöka släppa tanken på att man inte kan vara överallt på samma gång...

ska snart ta och träna. känner mig verkligen inte laddad eller upplagd, men jag ska...då blir det 5e gången 12 km i veckan. det är ganska bra jobbat...och efter gårdagens vin intag så behöver det förbrännas en hel del...


Kommentarer
Therese

Men lilla gummsan. Det är en ond cirkel det där när dom går på dagis.... vad ska man göra?

2010-01-31 @ 21:27:20
URL: http://thebrese.blogspot.com
Anna

therese: jo verkligen en ond cirkel...fram till för ungefär 3 månader sen var hon sällan sjuk, men nu är det jämt tycker jag...trist för alla inblandade...

2010-01-31 @ 23:14:45
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar