Sorry!

dåligt med uppdateringar härifrån på senaste! var hemma med emina torsdag fredag, hon har varit risig även i helgen och jag är hemma med henne idag med. hon har fortfarande en envis feber och en hemsk snuva...hon är alldeles blek och jättemörk under ögonen. stackars liten. får se hur det blir imorgon. kanske pappsen får vara hemma med henne då.

jag är grymt uttråkad och känner att jag verkligen skulle behöva komma ut ett tag! ska nog ta en långpromenad ikväll så jag i alla fall får lite friskluft!

just nu är det både bullbakning och köttgryta på gång här! håller på att koka högrev och bulldegen ligger på jäsning! emina kan knappt bärga sig innan vi ska börja kavla ut bullarna. hon är nog också ganska uttråkad lilla vännen...

nu kommer snart pappsen hem. då händer det NÅTT i alla fall! =)

nej, åter till bakning och matlagning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar