Tisdag

men känns som måndag då jag var hemma med emina igår. skönt att vara tillbaka på jobbet med allt vad lite vardagsrutiner innebär. är ju såklart skönt att vara hemma, men med en liten sjukling kan man ju inte direkt göra så mycket så dagarna blir lite långa. har försökt aktivera oss med hemmasaker så som bada, bakning och lek men igår var till och med emina uttråkad.
vi hann i alla fall med att baka en massa kanelbullar igår jag och emina och sen på kvällen bakade jag även hallongrottor. jag var sååå sugen när jag ställde mig och bakade men i vanlig ordning hinner suget lägga sig innan kakorna är klara.

idag blir det fullt ös här. mycket som ska jobbas undan. hann ju knappt komma på plats efter julledigheten innan jag blev hemma igen.





svarta jeans hm, beige oversize tröja (lite modifierad av mig) hm, svarta mcboots, glasögon julklapp från jossi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar