Tisdag

var en sanslös dag på jobbet igår...första dagen och den sjukaste på länge. allt gick i 190 och jag hann knappt med en kisspaus! var totalt slut när jag satte mig i bilen och körde hemåt. orkade inte ens slå på ngn musik...(då är det illa...) men när jag kom in genom dörren hemma och fick träffa mina fina var det som att det vände! om det bara var av glädjen att få komma hem till de eller om jag blev övertrött vet jag inte. men jag blev pigg i alla fall=)

martin käkade middag och for och jobbade igen sen och jag och emina lekte med lite pepparkaksdeg och sen tog vi oss ett varmt och skönt bad innan det var läggdags för emina.
när emina somnat såg jag några avsnitt av serien Glee och trots att klockan sen var halv tolv hade jag svårt att somna..så ni kan ju gissa hur pigg jag var imorse??
usch, jag var så trött att jag mådde illa..

ikväll är planerna noll. och jag tror jag ska låta de förbli så. bara mysa och ta det lugnt. om maritn inte jobbar kanske jag tar en promenad (om det inte är för halt) annars blir det orbitrecken...suck..

1490ec884074e160be53c03422f6da69.png

33f26f276870e214f0966e29ee648e61.png

linne från hm (julklapp från jensan), kofta gina, lackthights gina och vita converse.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar