Tjolahopp!

har just kommit hem från becca och co. har spenderat dagen tillsammans med de. skönt att komma hemifrån ett tag. grabbarna var och handlade skotergrejs och vi tjejer och barnen var inne och mös. skönt! dock tror jag jag ska försöka mig på en långpromenad ikväll trots kylan!

emina ligger och vilar på soffan här bredvid mig men jag ska väcka henne snart. det blev en sen vila...

imorgon ska jag ut med syrran. ska bli riktigt mysigt att sitta och dricka vin och surra med henne och sen utgång. första gången faktiskt! får se vart vi hamnar men det lutar åt allstar. kände faktiskt mest för det än ngt annat så det blir nog bra. nu bara till den eviga frågan vad man ska ha på sig. blir ngt enkelt. hade velat vara och sola ikväll, men det är så kallt så bilen kanske fryser sönder då...vi får se...

ännu en osminkad dag. men imorgon blir det ändring på det. haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar