Torsdag

snart är det helg igen. längtar redan, trots att jag fick en kort vecka. har inga planer för helgen, ska på kalas på lördag förmiddag, men annars är det tomt i almanackan. ganska skönt faktiskt!

idag är martin hemma med emina. han tog en föräldradag. de ska till bjummis (stugan) och kolla värmen och grejja lite. mysigt för emina att få vara hemma med pappsen lite också. och en paus i vardagen kan vi alla behöva.

igårkväll efter emina lagt sig kom boman förbi för en promenad. promenerade 1 timme ungefär och det var riktigt skönt! dock fick jag akut ont i magen som inte alls ville ge sig så det blev en tidig kväll för mig. när jag vaknade imorse var det som bortblåst så jag är glad och nöjd. magsjuka är det sista jag behöver just nu!

nu ska jag jobba undan här innan det är lunchdags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar