Torsdag

skrev nyss ett långt inlägg som försvann...suck...

blev både mys och bråkkväll för mig och emina igår. hon var inte på sitt bästa humör, men efter lite mat i magen ordnade det till sig! martin jobbade, och jobbar fortfarande för den delen så jag och emina var solo.

började med att vi fick skotta oss in i garaget. jisses vad snö det hade kommit, och då vi har så öppet runt oss så hade det drivit en hel del kan jag lova! efter en svettig skottning gick vi in och lagade mat. efter det blev det pippi för hela slanten och klockan åtta sov emina som en stock!

jag möööös i soffan framför tv:n och försökte slappna av då jag bestämt mig för att skippa träningen. men det dåliga samvetet smög sig på så jag måla linneskåpet ett andra varv. bättre än ingenting i alla fall. sen såg jag sista avsnittet av Glee innan det blev dusch och sängen.

imorse fick jag börja dagen med att skotta allt det jag skottade dagen innan. har inte längre lika dåligt samvete för den uteblivna träningen. två rundor med skottning bränner nog nästan mer än en runda på crosstrainern.
när jag kom in efter skottningen hade emina vaknat och stod i hallen och undrade vart jag var. sötnosen! alldeles yr i mössan och trodde att det fortfarande var kväll...=)
glatt klädde hon sen på sig för att fara till dagis. på eget bevåg till och med, men trots detta blev det en annan melodi när vi kom fram till dagis. hon skulle inte dit!!
denna gång gick det dock att lirka lite med hjälp av underbara karin så jag slapp lämna henne i tårar.

nu ska jag dricka varmt kaffe här! fryser om en idiot!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar