Utgång = hemgång

snart är dagen slut och jag ska hem och pussa på mina fina! emina fick en kort dag på dagis idag så jag får höra när jag kommer hem hur det har gått. hon var ju som inte riktigt piggelin, men inte heller nog sjuk att vara hemma. svår balansgång det dära...
blir middag och mys och sen ikväll ska jag ut och promenera med sassa! var otroligt länge sen jag träffade henne så vi kommer ha mycket mycket att prata om!
nu ska jag även igång med träningen! tog en mjukstart förra veckan men nu är det stenhårt som gäller igen!

trött anna just nu:
btw. jag älskar mina glasögon jag fick i julklapp av syster jossi! (fast jag vet att ni andra tycker de är ohyggligt fula! men det kan inte hjälpas. I dig them!)



Kommentarer
Jossi

Haha det är ju för att vi är grymma som vi har såna. Övriga är ju lame ;) hihi. Du klär ju i dom också, det är ju ett plus! Puss

2010-01-19 @ 20:28:41
Anna

jossi: jag veeet! eller hur?? grymmast av de grymma...måste vara nått i blodet...

2010-01-19 @ 21:54:45
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar