Cougar town

jag satt som fastklistrad framför tv:n igårkväll. äntligen startar alla serier igen. soffpotatis som jag är! =)
först såg jag på programmet Dating in the dark....det var väl lite av en besvikelse, men ändå lite underhållande. efter det var det Desperate. även där en besvikelse! vilken rutten säsongsstart!! fy...nån som håller med mig??

men sen till det bästa! den nya serien med Courtney Cox. Cougar town! jisses vad bra det var! martin hade redan gått och lagt sig så jag satt själv och kikade. och som jag skrattade!! jag är inte den som skrattar högt när jag ser tv själv även om jag tycker det är roligt, men jag satt och asflabbade för mig själv nästan hela serien igenom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar