Emina sjuk...igen...

idag är dagis stängt så martin är ledig med emina och har tagit en föräldradag. hon var ju som känt nyss sjuk i drygt 1 vecka med feber och nu sen några dagar tillbaka har hon åkt på en envis hosta. den blir bara värre och värre och nu rosslar det även när hon bara andas...
idag har hon feber..igen...
martin har varit med henne till vårdcentralen på morgonen och det var i alla fall inte lunginflammation, men hostan sitter djupt och läkaren skrev ut en lite starkare hostmedecin så jag hoppas det ska ge sig nu...

själv känner jag mig också lite smårisig...ett munsår som gör att hela ansiktet värker och allmänt slapp och trött. känner mig inte alls på topp. får väl se om jag också blir ligande i helgen...
vi som skulle till johanna och peter i helgen. som vi tjorvat för att få till en träff och nu äntligen skulle vi ses. men icket att det vill sig....

blir nog en mycket lugn hemmahelg istället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar