Fortfarande sjukling...

emina är fortfarande sjuk. dock är hon helt galen idag!! busar, springer, hoppar, sjunger osv...antar att hon har lite överskottsenergi. och det kan jag lova att jag också har efter X antal dagar hemma. igår hade hon nästan 39 grader i feber fortfarande. har inte ätit ngt alls i princip på flera dagar och varit allmänt hängig. men nu är hon igång igen. har fortfarande inte fått henne att äta nästan nått, men febern har gått ner lite och nu ligger hon på 37,6. så imorgon blir det nog dagis. och blir det inte det så får martin stanna hemma med henne. förlåt, men jag kommer bli knäpp annars!!

igår kom ju i alla fall martin hem. äntligen! emina blev överlycklig men också lite blyg. pappa har ju varit borta så himla länge...åt pizza tillsammans och hade myskväll. emina somnade gott kring åtta då hon bad själv om att få gå och lägga sig! lillstumpan.

ikväll ska jag iväg till boman mest troligt och göra naglar. ska testa göra zebranaglar ikväll. ska bli riktigt spännande!! och skönt att komma hemifrån ett par timmar...trist att vara borta från martin när han precis kommit hem, men vi hinner mysa en annan dag såklart! =)

nyvakna damer just nu...nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig. har bott i pyjamas och morgonrock i flera dagar nu...









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar