Fredag

efterlängtad helg! förhoppningsvis får vi ha pappa martin hemma ikväll. har knappt sett han på hela veckan och både jag och emina saknar honom. dessutom åker han till fjälls på söndag och blir borta en vecka så ikväll ska det mysas!! ska hyra Luftslottet som sprängdes och mumsa morötter och dip.
ska även hinna träna, men det bli innan det så man kan njuta med gott samvete sen! =)

på lördag kommer jossi och hänger med mig och emina. ska käka tillsammans efter jag hämtat upp henne. men innan det ska vi på kalas för lilla (stora) william som fyller 2 år!! lillskiten där som låg och sprattlade på våran altan mitt i sommaren när jag och rebecca började umgås. jag minns det som går och nu fyller han 2!! galet!!

hoppas såklart på lika strålande väder i helgen som idag! kanske man skulle gräva ner sig i ngn snögrotta och få lite färg??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar