Kvalitetstid

det var som känt tänkt att emina skulle fara till farfar och helena imorgon då vi ska ha födelsedagsfest hemma hos oss. dock hade de ringt martin idag och undrat om de kunde få kidnappa henne redan ikväll. och visst får de det! emina kommer älska det. jag och martin behöver en liten paus och få göra ngt tillsammans bara han och jag, och framförallt så beöver nog emina en paus från oss!! efter att ha varit hemma med oss i mer än 1 hel vecka så vill hon nog leka med ngn annan!
hon är då på dagis idag i alla fall så jag hoppas allt går bra för henne.

vet inte riktigt vad jag och martin ska hitta på ikväll då, men det lutar åt middag och en bio. mysigt!! längtar som en galning. och sen sovmorgon imorgon, frukost tillsammans. det är en lyx i sig bara det.
och kanske jag till och med får med honom på stan en sväng imorgon! sedan fest med utgång på allstar.

sen har vi en massa annat smått och stort som vi planerar som jag ser fram emot grymt mycket!! men det håller jag som en hemlighet än så länge!! =)

nu ska jag klappa igen här. vi ska ha arbetsplatsträff nu på eftermiddagen.

här syns jag idag men myströja från gina, slapp fläta och nya brillor. (älskar de)

0-3a2fa2778aaadf5e26173fd88193dd65.png


Kommentarer
Malin

Å nej, inte hemligheter, du vet att jag dör av nyfikenhet! Kan du inte ge oss en ledtråd, eller i bästa fall maila och säga hemlisen till mig?blink blink

2010-03-19 @ 11:44:38
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Malin

Typiskt, jag hade skrivit en kommentar, men den syns visst inte.. Tänkte dels kolla när du ska lösenordsskydda bloggen, och om man får fortsätta läsa, och sen så tänkte jag säga att det är taskigt att skriva att man ska hålla någoit hemligt, du vet ju att jag dör av nyfikenhet!=) Maila och berätta eller åtminstone ge en liiiiten ledtråd! blink blink

2010-03-19 @ 12:34:33
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Malin

Den syntes visst..=)

2010-03-19 @ 12:35:19
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
inger

hoppas att ni får en superhelg!!!! Spännande att få hör senare... era små och stora hemligheter ;-) Kramis!!!!

2010-03-19 @ 18:44:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar