Late...

så var uppdateringen dålig igen...jag hinner inte. sjukligt mycket på jobbet nu så jag är totalt urlakad på energi när jag väl kommer hem. försöker hinna med att vara sambo, mamma och husmor på samma gång och ibland räcker tiden inte riktigt till..martin jobbar mycket nu när snön bara öser ner, vilket också såklart sätter sina spår.

i helgen var tanken att vi skulle till holmsel till farfar och helena. på lördagmorgon packa vi in alla pinaler i bilen och for iväg. halvvägs dit kallades det snöröjning för martin så det var bara att vända om. försök förklara det för en 2,5 åring....stackars liten.
jag och emina fick en mysig lördag hemma bara hon och jag. var in en sväng till stan och käkade middag med pappa martin, annars var det lugna gatan.

på söndagen fick vi oss i alla fall en sväng till holmsel till eminas stora lycka! blev där precis hela dagen och emina somnade i bilen på vägen hem. helt slut efter takskottning, utevistelse, grillning, bus med farfar och helena, bastu och bad.

själv är jag faktiskt stolt över mig själv. har tränat mycket de senaste veckorna och att det håller i sig utan uppehåll känns jättebra! jag mår så mycket bättre och den energi jag får av träningen behövs just nu! utan den skulle jag förmodligen ligga som en död sill! =P 6 veckor är jag uppe i nu med intensiv träning. (tränade ju även några veckor innan jul men efter det hade jag ett uppehåll så jag räknar inte det)

fullt ös medvetslös med andra ord, men mycket mysigt och skoj att se fram emot nu här framöver så jag njuter!


Kommentarer
inger

gud vad du är duktig!!!!! Hoppas på bättre promenadväder jag... :-) Har varit och köpt lite barnböcker på bokrean... tänkte komma över någon kväll... Jag ringer och kollar när det passar. Kramis

2010-03-02 @ 18:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar