Lördag

åh vilken underbar kväll vi hade igår!! snacka om att jag och martin behövde vara "bara" oss en kväll!! kring sex kom helena och hämtade emina för att sen hämta upp farfar och fara till holmsel.
jag och martin for på Allstar och käkade. riktigt mysigt och riktigt gott! käkade och satt och surrade. efter det for vi och köpte lite godis och sedan vidare mot bion. såg avatar. grymt bra film! men nu vill jag också vara en blå avatar.....
klockan tolv var bion klar och vi for hem. låg och surrade och grejjade några timmar innan vi somnade. och det var otroligt skönt att inte behöva känna sig stressad att somna då vi kunde sova hur länge vi ville idag.

nu har vi käkat frukost och martin har tyvärr varit tvungen att fara och jobba...=( tanken var att vi skulle på stan men det sket sig. kanske kollar om jag får med mig ngn annan istället...eller så har jag bara en hemma softar dag. kan också vara skönt. jag hoppas martin hinner komma hem till festen....vore himla trist om han inte kunde vara med...=(
just nu sitter jag och lyssnar på aphög musik och peppar inför ikväll. ska nog ta mig en träning så man känner sig lite fräsch och sen fara och hämta ut mitt paket från hm.

hörs senare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar