Morgonmys

emina vaknade kring sju imorse. såklart när det är jag som är hemma med henne som är mest morgontrött i världen! hon ville inte alls ha ngn frukost utan ville ha välling istället. och jag blir överlycklig över att hon överhuvudtaget äter så självklart får hon välling!
hon har haft en slemmig hosta inatt men ändå inte allra värst. vi bar dock över henne till våran säng så vi skulle ha lite koll. hon är feberfri än så länge och nästan ingen feber igår heller så nu kanske det är klart?? om hon blir fortsatt feberfri under dagen blir det dagis imorgon. hoppas det kommer gå bra att lämna henne fast det är nästan 2 veckor sen hon var där.

har roat oss med att "laga mat" i eminas rum. hon har kokat kaffe, gjort hamburgare, köttbullar, kött, potatis. efter ungefär 30 minuter av lek känner jag att jag förgås av att sitta och låtsas äta...förlåt! jag är en hemsk mamma, men det är inte roligt! jag är helt enkelt inte en lekmamma. jag är en mysmamma och en pysselmamma. jag sitter mer än gärna och ritar, pysslar, gör halsband och armband osv med emina. men att leka är inte min starka sida. jag måste lära mig...=)

nu ska jag ta mig en kopp kaffe så jag kommer igång här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar