Morgontrött tjej...

igår när jag väckte emina ville hon inte alls kliva upp. i vanlig ordning. hon är lika morgontrött som mamsen. =) hon sover oftast hela nätterna i sin säng numer och sen dess sover hon även bättre och hårdare = mer svårväckt på morgonkvisten.
igår ville hon som sagt inte alls vakna..hon blev rent arg på mig när jag kom in och tände lyset. jag mös med henne en stund, men icket att hon skulle komma upp. låg med svintofrisyren och gnosade med en liten dreggelfläck under sig.
jag gick ut från hennes rum och satte mig i soffan, tänkte att hon kanske kommer upp om jag går. efter en liten stund hör jag att hon tassar upp från sängen, släcker lampan, stänger dörren och tassar tillbaka till sängen. när jag kommer in igen ligger hon inmojsad under täcket och ska sova mer. hihi=) sötnos!

dock blev det andra bullar imorse. då vaknade hon redan klockan fem och ville kliva upp. kommer ha en trött unge ikväll kan jag lova!


Kommentarer
inger

Haha... hon är ju för söt!!!! Jaaa du.. hur ska det bli när hon blir tonåring...?!?!?!

2010-03-03 @ 19:43:17
Anna

inger: nej men huvva....säg inte så! nu fick jag lite ångest...=)

2010-03-04 @ 08:15:45
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar