Nageldags

så har ännu en dag gått. hemmavid...
jag och emina har tagit det lugnt idag. trodde hon skulle vara feberfri idag, men nu har hon närmare 38 grader igen. stackars lilla gumman....jag hoppas på att pappsen kan vara hemma med henne imorgon. dels för att jag behövs på jobbet, men även för att jag vet att emina får det mycket mysigare med pappa som varit borta så länge och som hon saknat så!

jag har i alla fall hunnit tvätta hela dagen och ta reda på all tvätt. städat i eminas garderob och även i min egen. sen har vi vilat, målat med vattenfärg och fingerfärg, haft bajskalas, badat, (2 ggr) och sett pippi 2 ggr.
fina therese var också förbi en snabbsväng, visade upp nya håret, dagens shopping och så fick jag mig en present till och med! ett jättemysigt spel som jag hoppas få spela med martin här nån kväll.

helgen kommer bjuda på lite festligheter. både jag och therese har ju fyllt år och martin fyller snart så på lördag ska vi fira det. blir lite fest ( mest troligt hemma hos oss ) och sedan utgång på allstar. ska bli riktigt skoj och skönt att ha ngt att se fram emot. fina vänner!! emina ska vara och busa med farfar och helena och hon har redan nedräkning!!

nu ska jag snart bege mig mot boman och fixa naglarna. gick inte riktigt som planerat med zebratanken, men hon hade ngt annat alternativ. vi får se vad hon hittat på! spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar