Tatuerad

dock har jag ingen bild än. har fortfarande plasten på. kom hem för en liten stund sen. passade på att handla efteråt. emina sussar hos farfar och helena ikväll då jag skulle tatuera mig och martin är i fjällen. sitter och softar och lyssnar på grym musik. hela huset hoppar! =)

helgen har varit mysig.
i lördags var vi på kalas hos william som fyllde år. mycket mysigt att få träffa skitungen=) efter det hämtade jag upp jossi på bergnäset och for hem till oss. massa surr, film, morötter och dip, mys...skjutsade hem henne sent på natten och sen hem och sussa.

det hände en liten olycka i lördags också. emina var med martin till kallax och hämtade ett släp. mitt i allt började hon gråta. då hade hon slickat på räcket, fastnat, inte sagt ngt och ryckt lös tungan själv. lilla lilla gumman!! hennes tunga ser hemsk ut men hon verkar faktiskt inte ha så himla ont nå mer. tur det! jag hoppas det var första och sista gången!!

nu ska jag mysa. med mig själv!! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar