Tröttis

nu har just allt främmande farit hem. fyller ju gammal idag så har haft lite fikabesök. mycket mysigt!!
emina sover gott efter bus med william och imorgon får de busa ännu mer.
finaste rebecca hämtar emina på dagis imorgon då jag ska och sätta i löshår. de far hem till oss och ska sova över. så det blir myskväll för mig och becca när jag kommer hem.
sen ska emina få vara ledig med de på onsdagen. hon kommer njuta!! och jag med för den delen. ingen stress att hämta henne på dagis när jag jobbar så sent. vad hade jag gjórt utan min underbara vän???

nu är jag helt slut. ska gå in och pussa lite på emina, ta en dusch och sen slänga mig i sängen och sova gott!! jag är slut som artist!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar