Utlandsshopping

har en del att hinna shoppa innan det bär av. både till mig och till emina. gjorde en beställning från ellos häromdagen. några klänningar till mig och lite smått och gott till emina.

dessa blev mina:




 

3 st långklänningar. den första i svart och khakigrönt. (hoppas den är lite ljusare i verkligheten) och så den tredje skönheten som jag suktat efter ett bra tag nu! hoppas bara jag klär i långklänning...

sen detta till emina:

  

skön tygsko. (plus att jag köpt en typ av conversesko till henne tidigare) hårband att täcka lillhuvvet med samt en söt liten keps. hittade inga fina kläder så det får bli en vända in till stan för att inhandla lite sommarkäder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar