Vad är det för en dag?

är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är martins födelsedag! hurra hurra hurra!! =)

nu behöver jag inte känna mig gammal alldeles själv....idag fyller även martin 27 år! har varit iväg en sväng på lunchen och köpt present till honom. jag tror inte att han hinner läsa här innan han får sin present så jag törs nog skriva vad han ska få. köpte ett par Ray Ban. nästan likadana som de förra han hade. han var så fin i de. (men de backade han över med traktorn) dock hade de höjt priset med 400 spänn sen vi köpte sist!! nu gick de lös på 1500 kr....men fina är de i alla fall. =)

hittade även en del fint till mig själv. köpte ett oversize linne, svart o vitrandig med väldigt vida "armhål" på gina och en blommig enkel tröja. för mitt presentkort jag fick där av becca i present. tack gumman!!
sen hittade jag 2 tröjor på hm också. där hade jag en bonuscheck så det blev också billigt. blev en svartvitrandig tee med sjukt snygga axlar! och en ljusrosa oversize tröja i skönt svalt material.
jag skulle även kolla efter lite sommarkläder till emina och bikini men jag hittade ingenting alls till henne!! tråkigt att de inte hade fått in nått...men det var mest för utlandsresan och det hinns ju med vid ett senare tillfälle om vi ska åka.

igår jobbade jag kväll. när jag kom hem for martin iväg en sväng och lämnade tillbaka heikis släp och jag passade på att träna. grymt skönt! det går så bra nu med träningen så det känns oftast inte ens motigt att ställa sig där! underbara känsla. imorse hade jag även tickat ner lite i vikt upptäckte jag och då blir man såklart ännu mer peppad! när martin kom hem såg vi klart greys, duschade och sen stupade vi i säng. lika trötta båda två..ikväll hoppas jag på en mysigare kväll. kanske kommer det väl lite folk och fikar och grattar martin och sen ska vi bara slappa. ingen träning. (eller?) bara mys.


Kommentarer
Malin, Micke och Lova

Grattis på födelsedagen, Martin! Hoppas du haft en toppendag! Kram från oss

2010-03-25 @ 21:20:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar