Vi lever!!

men det är knappt kan jag lova...
emina har varit och är sjuk. hemma från jobbet halva veckan och igår under dagen när emina blivit "fräsch" fick hon feber. och hög feber dessutom. nu inatt har hon haft 40 graders feber. hon vaknade klockan fyra inatt och var helt pigg. hon surrade och surrade och surrade!! jag tror nästan hon feberyrade. hon svepte i sig en hel festis i ett svep, fick alvedon och efter ungefär 1 timme somnade hon om. hon var så varm så jag blev riktigt orolig. kändes som att hennes små fötter skulle brinna upp!!

just nu har hon en temp på 38,5 med alvedon! lilla hjärtat...har inte blivit många knop idag. emina som inte alls brukar vara hängig, trots hög feber har varit helt däckad. just nu ser vi hennes nya pippi-film för tredje gången idag. (hon älskar den) var tvungen fara och handla igår eftermiddag trots att hon var dålig. vad gör man när man är själv? man är ju så illa tvungen...

ikväll kommer i alla fall boman hit och ser melodifestivalen med mig (oss). får se när emina somnar...hon får nog vara vaken till åtta i alla fall så jag kan ge henne lite mer alvedon innan hon ska sova...

jag har ju hunnit vara och sätta i löshör igen! var till Cilla denna gång och jag måste säga att jag är fantastiskt nöjd!! det blev 150 slingor istället för 100 och det känns toppen!! jag kommer aldrig kunna sluta med löshår...men nu har jag ju hittat en tjej som gör det för ett vettigt pris och är huuur duktig som helst så det gör ingenting=)

nu ska jag mysa med min lilla tjej!!


Kommentarer
Cecilia

Tack gumman! Vad roligt att du är nöjd! :)

2010-03-17 @ 20:19:30
URL: http://cilipil.blogg.se/
Anna

Cecilia: det är du som ska ha tack!! =)

2010-03-17 @ 20:38:38
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar