Yeeay!!

jag borde egentligen inte skriva detta nu för det kommer säkert ett bakslag snart, men jag kan inte hålla mig, jag är så glad.

på 2 dagar har jag nu gått ner 2 kilo!! yeeeayy!! andra dagen idag med pulver. känns faktiskt helt okej. dels för att jag vet att jag får äta vanlig mat imorgon men självklart också för att det verkligen gett resultat.
och då var jag ändå inte så himla duktig igår. matmässigt var jag duktig, men jag avslutade kvällen med rebeccas smaskiga kladdkaka och en massa massa grädde!

vi får se hur det går över påsken. vi ska iväg till stugan med finaste therese, robert och maja. jag ska försöka hålla mig till min varannandagsdiet, men säkert kommer jag fuska lite..vi får se helt enkelt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar