EMINA 3 ÅR!!

jaha....det gick ju himla bra med bloggandet.  men jag ser att ni fortfarande är väldigt många som går in här varje dag så jag får lite dåligt samvete..så jag försöker väl mig på ett inlägg.

idag börjar vi med vintertid här på jobbet igen. detta betyder en timme längre. jobbar alltså till 17. hemma halv sex...suck. hinner knappt träffa lilltjoffsan. och idag kändes det EXTRA tungt då det är hennes stora dag idag! emina fyller 3 år och jag kan inte för mitt liv förstå hur det har kunnat gå så snabbt!! (fast så säger väl alla föräldrar) hon fick 2 paket imorse när hon vaknade. en prinsesskrona och en ny morgonrock. överlycklig över sina presenter tog hon med kronan till dagis. hon ville vara prinsessa dagen till ära. nu ringde martin och talade om att den låg i 2 delar på hennes hylla...typsikt..

nåja. när jag kommer hem blir det mer paketöppning. har köpt en rejäl dockvagn till henne. en BRIO. kostade skjortan, men vad gör man inte?? köpte även en pippidräkt, en pippiperuk och så får hon ett par jättetuffa kängor. hoppas lilla damen blir nöjd.

på lördag blir det kräftskiva hos becca. längtar som en galning nu. jag ahr varit sååå off de senaste helgerna och inte alls velat göra ngt. men nu känns det riktigt roligt! härligt att ha ngt att se fram emot också.
emina ska vara hos farmor i töre för första gången så jag hoppas det går bra. det gör det säkert, men klart man är nervös när det är första gången.

just det...började ju tidigare med att meddela hur det går med att bli av med sladdermagen min.
och tro det eller ej men det funkar himla bra!! jag kämpar på. fuskar lite då och då, men det tickar stadigt neråt. hade 1 vecka då det stod still. höll på att ge upp men gav mig fan på att jag skulle fixa det! och se! nu tickar det neråt igen.
totalt 4,6 kg!! enormt nöjd må jag säga! fan det är nästan hälften av mitt mål!

nä, nu måste jag underhålla irja här som suckar högt..är sjukligt övertrött och skrattar så jag gråter till allt. blir nog en tidig kväll ikväll. om det inte är ngn frivillig som kommer med ngt fantastiskt roligt förslag??!!


Kommentarer
Inger

f-n vad du är duktig!!!! Så fort jag är frisk så ska jag sätta igång på allvar!!!! Kramis

2010-09-01 @ 17:44:09
Malin

Grattis stora lilla Emina! Hoppas att du fick en toppen bra födelsedag och födelsedagskalas!!



Kul att Carro och Eriks lille prickade in Eminas födelsedag att dyka upp på!



Kul att du bloggar igen, se till att hålla i det nu bara=)

Och oj vad duktig du är med vikten! Längtar efter mini (och en midja)väldigt nu och kan knappt vänta tills jag får lida av godissug och få kämpa med prommisarna igen=)

Men snart så!

2010-09-01 @ 21:53:10
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar