Fredag

väldigt orginell rubrik känner jag...

igårkväll var jag på bio med sis och sis. åh så jag älskar er tjejer! vad skulle jag göra utan er?? haha, lika sjuk humor som jag och hur underbart är inte det??
bion avr förövrigt väldigt bra. vi såg Inception. den kan jag verkligen rekomendera. tyvärr var den ganska lång så jag var inte hemma förrän efter 12 inatt. trött imorse kan jag lova. pensionärstider som man har numera....=p

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. ska passa på att få en massa mys med min lilla stumpa! imorgon ska hon till töre till farmor. kräftskivan hos becca väntar imorgon och det ska bli jätteskoj! är väldigt peppad och ser fram emot att se lite folk! och äta kräftor såklart!

några timmar kvar innan man får ta helg...nedräkningen börjar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar