Torsdag

det skriker i shoppingtarmen. antar att det är för att det är höst. för det är ju sååå mysigt att shoppa höstkläder! dock ligger jag lågt ett tag nu och kollar in vad det egentligen är jag behöver..

emina blev överlycklig över alla sina presenter igår! pippidräkten och pippiperuken åkte på med en gång och sen promenerade hon omkring med det på med nya dockvagnen resten av kvällen. när hon skulle lägga sig parkerade hon vagnen fint i sitt rum. mycket viktigt att den skulle vara i hennes rum minsann! =)
sötungen...
synd att man kommer hem så sent nu bara så man knappt hinner se henne innan det är läggdags.

lugnare på jobbet idag, men var här en timme tidigare imorse så jag skulle hinna med allt jobb som är svårt att få undan under dagarna med alla besök och telefonsamtal. det är mycket som händer nu här och det känns lite upp och ner och bak och fram just nu, men det ska nog bli ordning på det också snart!

har en sån där riktig mysdag idag och skulle helst bara krypa ner under ett varm täcke, men det får sparas till ikväll istället.

gud så suddiga bilder det blir nu mer med min mobil...blaha..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar