yyeayy!

i helgen blir det ikea för oss! som jag trugat och övertalat, men nu verkar det som att det blir av. dels roligt att få shoppa lite nytt till hemmet nu till hösten och även roligt med en liten utflykt för oss allihopa!
har så mycket inspiration nu till hemmet och vill göra så mycket, men man måste ju börja nånstans.
nu får vi förhoppningsvis fingrarna ur och beställer det vi ska ha nytt till köket. (bänkskivor och ho) och så ska vi kika på lite nytt till vardagsrummet.

blev en riktig myskväll med lilla skitungen igår. martin blev tvungen fara på ett jobb så jag och emina tog en dusch och sen såg vi Alvin och gänget. martin kom hem lagom till godnattpussen och när emina somnat såg vi Karate Kid. och jisses vilken bra film!! will smiths son i huvudrollen, och vilken liten kille! men då är jag ju en sucker för sånna filmer också...=)



Kommentarer
Malin

Gud vad roligt!! För oss blir det nog också snart en ikea tripp igen, men kanske väntar tills i oktober när vi flyttar. med tanke på att min bm tror att jag kommer föda minst två veckor tidigare, och då jag nu är i vecka 36 så vet jag inte om jag törs börja fara till Haparanda..=)

2010-09-07 @ 12:51:27
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Therese

Vars ska jag skicka handlingslistan? ;)

2010-09-07 @ 17:31:01
Elina

Cool blogg! :)

2011-02-21 @ 14:31:39
URL: http://volanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar