Fredag

har haft en mysig fredagkväll. gjorde bort storhandlingen direkt efter jobb, hem o mysa lite med lillskrotis innan det var läggdags o sen fick vi besök av jenny o tomas.
när de for satte jag mig o nötte musik (hade abstinens) o martin somnade här i soffan medans jag sitter o myser i soffan. nu har jag nött nån timma, men kan inte få nog.
kan tänka mig att det är ungefär som med droger. när jag börjar kan jag inte sluta. hittar nytt, nöter, njuter, analyserar sönder, repeatar, gång på gång. blir lite deppig, byter tempo, blir glad o lycklig...

hittade av en ren slump en låt som jag inte lyssnat på på många många år. måste nog vara ganska exakt 11 år sen...tillsammans med mamma, i lägenheten på bergnäset. tänk att så mycket känslominnen kan rymmas i en sån liten låt. på gott och ont. jag älskar att minnas. älskar att jag har alla de miljoner hjärteminnen jag ändå har, vill gråta när jag tänker på hur många fler vi kunde ha fått.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar