Fredag

äntligen fredag! visst, jag o emina har semester, men SOM vi saknar pappsen när han jobbar...men nu är det snart helg. vi firar det med mcdonaldsmiddag och en massa massa myyyys ikväll!! känns som att det var länge sen vi bara satt ner o hade myskväll tillsammans alla tre!

jag o emina har du fortsatt pysslandet här i huset under dagen. städat upp tvättstugan, tvättat, målat köksbordet ett andra varv, möblerat om eminas rum osv. sen har vi vart en sväng till bolaget och handlat lite på ica. samt hämtat ut ett paket med kläder till prinsessan! (tror att det kan vara så att emina ärvt en del av mitt klädintresse minsann)

nu ska vi "fuska" lite när emina byggt klart halsbandet och slå på en film o mysa i soffan tills pappsen kommer hem. DET är vardagslyx!!






Kommentarer
inger

Erat underbara vackerbarn!!!! Ser mer och mer att hon även liknar dig. Jag tycker att hon har liknat Martin mera förut.

2011-08-05 @ 19:22:15
Anna

inger: åh vad jag blir glad av att höra det, såklart=) är fler som sagt det på senaste tiden faktiskt. =)

2011-08-06 @ 09:23:41
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar