Lite tid

så helt plötsligt har jag så lite tid över igen. började jobba igår...en hård dag och heeelt färdig var jag igårkväll. for direkt till syster jossi och firade hennes 20årsdag efter jobbet. smörgåstårta och sol bjöds det på!
väl hemkomna blev det nästan direkt läggdags för emina som hade haft en bra dag på dagis. som hon saknat sina fina kompisar!

kröp ner i sängen sen och glodde lite True Blood. är inne på tredje säsongen nu och helt besatt...slutade med att jag drömde en mycket märklig dröm om Eric (alexander skarsgård), en blandning av död och sex. det var både skitupphetsande och absolut fruktansvärt! natten resluterade med andra ord i alldeles för lite sömn och en märklig känsla av att jag kanske var en vampyr när jag vaknade...
kanske måste lugna mig med TrueBlood tittandet??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar