Lördag

hade en riktigt mysig fredagkväll igår. störtade hem från jobbet klockan fyra för att möta upp mina älsklingar hemma. vidare mot waldorf! mysmiddag tillsammans. var länge sen jag åt så mycket som jag gjorde igår. när vi gick o la oss var jag fortfarande så mätt att jag trodde jag skulle spricka. men gott var det!!

idag fick jag en välbehövd sovmorgon och sen har vi staplat ved i några timmar, grillat hamburgare osv. martin o emina har rantat lite o nu har jag i emina precis skjutsat pappsen till lars, han skulle på trevligheter. vi inväntar maria som snart kommer o käkar med oss o har myskväll. en riktigt tjejkväll! =)

nu ska jag börja med maten. blir färsk spenatpasta med gorgonzolasås o sallad. mmmm....

emina älskar att vara med på foton i webcamen, hon instruerar mig vad vi ska göra på varje bild. blir mest pussar o kramar som ni kan se. =)










Kommentarer
Inger

Fy sjutton va go ni är!!! Kram på er

2011-08-20 @ 23:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar