Saknad

älsklingen har jobbat över varje dag denna vecka...vi saknar honom här hemma. känns väldigt tomt utan honom.

dock har jag och emina lyckats roa oss utan honom idag. begav oss mot bergnäset till mostrarna. blev en bakdag då vi lyckades åstadkomma något av den godaste morotskaka jag ätit! mumsade i oss lite av den, for förbi mitt lillhus o hämtade grejjer och sen hem. emina var leksugen! så vi har lekt kurragömma, vi har lekt fe ( som tydligen inte var roligt nå mer då jag råkade säga till emina att hon fick passa sig så hon inte trollar bort mig...tur man är pedagogisk) och sen har vi lekt med dockorna. avslutade kvällen med att göra upp en brasa o slå igång en film. en toppendag helt enkelt!

imorgon har vi inga speciella planer, men pappsen ska inte jobba över i alla fall så kanske vi slår på stort och styr upp en mysmiddag??

nu ska jag fortsätta glo True Blood!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar