Sista semesterveckan

så har vi gått in i sista semesterveckan. känns deppigt, speciellt som det verkar som att hösten redan kommit. det blev tyvärr alldeles för få stranddagar för mig och emina, men tur är att hon haft otaliga tillsammans med pappsen veckorna innan! =)

idag myser vi på här hemma jag och stumpan. kallt och ruggigt ute...tant inger kommer och hälsar på oss idag! mycket mysigt!!
igår grejjade jag en massa med mitt hår. vet inte vad jag fick för ryck egentligen. handlade nog mest bara om att jag var uttråkad. haha! blekte i alla fall hela håret och efter det ville jag bara gråta..tänkte att: vad har jag gjort?? sabbat allt!! men så slängde jag i en silverblond toning och resultatet blev faktiskt riktigt bra!

svårt att fota färgen, men här får ni några bilder i alla fall..













Kommentarer
Sarah

Det blev ju riktigt bra! Du passar som blondin =)

2011-08-09 @ 20:05:09
Malin

Jättefint! Håller med Sarah, du passar verkligen som blondin! Och flätan, försöker och försöker men får aldrig till ngn i mitt hår.

2011-08-09 @ 22:53:41
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Anna

sarah: tack gumman! har inte riktigt vant mig än, men kul med förändring i alla fall=)



malin:tack sötnos! och flätan grejjar du! det vet jag=)

2011-08-09 @ 23:24:54
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar