Skärpning

okej, efter att ha börjat jobba o med allt som hör till har bloggen hamnat lite i skymundan igen. skärpning! älskar ju att blogga, o framförallt att kunna blicka tillbaka och se vad som hände..

igår åkte i alla fall emina hem med en kompis från dagis för första gången ever! de hade haft sååå roligt, och mamman i fråga hade knappt märkt att de var hemma. hihi=) inte ville hon då komma hem med oss när vi kom för att hämta henne kring halv sju, mycket nöjd tjej! känns lite skrämmande bara att hon blivit så stor! fara hem till kompisar utan oss...dagiskompisar dessutom..

snart närmar sig eminas födelsedag också! högst upp på önskelistan står en gitarr. (vart hon nu fått det ifrån, men ingen är lyckligare än mamma som fått en musikalisk dotter) så gitarren skall inhandlas o sen får vi se vad mer vi hittar på. vi har tagit ledigt båda två på hennes födelsedag också, så då ska vi hitta på ngt skoj.

äh, nått mer instressant än så hade jag inte att berätta idag. ikväll ska jag till syrran i alla fall o hänga gäng o rensa ur skor. (yyeaay!! hoppas på ett hennes rensning gynnar mig. hehe)


Kommentarer
Inger

Usch... vad stor hon börjar bli... det känns ju som om hon nyss föddes :-) Jag kommer ihåg första gången Robin skulle hem till en kompis... hade ont i magen hela tiden och längtade tills han skulle komma hem. Kram!!!

2011-08-24 @ 16:28:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar