som en duracellkanin

som vi gått an idag!
stranden med skrotis på förmiddagen, hämtade jossi o tog med henne till rutvik där vi bar möbler o möblerade, målade bord, städade m.m. tills vi storknade! (kommer knappast kunna röra mig imorgon)
sen kom martin hem, for o köpte den efterlängtade kameran, skjutsade hem syrran och så vidare mot lulekalset.
middag med mina fina o en underbar kväll på stan.

när vi kom hem blev det mars pannkaka i säng för stumpan o jag o martin fortsatte möblerandet! har preciiiis satt mig ner för första gången på hela dagen och jag tror minsann jag kommer sova som en prinsessa inatt!

men det var det värt!! herregud vad fint här vart!!

jag lovar att återkomma imorgon med bilder (med nya kameran)!!

sov sött!!  ♥


Kommentarer
Inger

Ser fram emot bilderna imorgon :-)

2011-08-04 @ 23:02:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar