Torsdag

vi inväntar becca o william nu. äntligen en lekdejt!! emina har spring o lek i benen (som det verkar som att jag inte kan stilla) och jag känner ett enormt behov av att faktiskt prata och umgås med någon som är över 4 år. ja, man får faktiskt säga så! 
becca bjuder på fika (bakmamman) och jag bjuder på lunch. korvsoppa till alla barns lycka! (och min)

förhoppningsvis (håller alla tummar och tår jag har) blir pappsen ledig imorgon. tänkte först att vi kanske skulle besöka teknikens hus, eller ngt annat spännande för emina. men så säger hon idag att hon vill åka och fiska! fiska? jag vet inte hur man fiskar...? men tydligen har pappsen fiskespön i garaget...hon vet så mycket mer än mig min lilla nyponros! så fiske it is! (kanske)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar