Long time no see

tänka sig att blogglusten kom tillbaka i alla fall! det har den nog varit ett tag men det har inte riktigt funnits tid. men idag jobbar jag min sista dag innan jag går på semester så under några veckor hoppas jag att tiden kommer finnas!

har haft emina med mig ett tag på jobbet idag medans martin fixade lite jobb, for sedan tillsammans och käkade middag på waldorf. kommer förmodligen inte behöva ngn middag idag...buffé är farligt...

vet inte riktigt vart jag ska börja när jag varit borta så länge, men jag bestämmer att jag börjar från precis just nu! från dagens datum och blickar framåt! nu väntar 3 underbara veckor tillsammans med min älskade skrotis! need i say more?



lite ljusare hår, dock är det ljusare nu än på bilden....


Kommentarer
Anonym

Är inte du och martin tillsammans längre?

2011-07-22 @ 15:53:07
Anna

vem undrar?

2011-07-22 @ 20:00:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar