Semester dag 2

det blev visst ännu en lugn dag idag. har mojsat på här hemma med skrotisen på förmiddagen och sen for vi en sväng till bergnäset och hämtade upp lite saker. hem o tog en promenad med kira, och har sen grejjat här hemma. plockat upp, plockat undan osv.

inväntar pappsen nu snart så ska vi äta köttfärslimpa och o köpa kamera.
imorgon ska skrotis vara med moster jossi, jag ska nämligen till frissan klockan två. längtar som en galning o har till och med drömt om det inatt! haha!


jag ska slinga det en vända till men den stora förändringen blir väl längden. jag ska kapa det ganska rejält. tanken är en page, men det återstår att se imorgon vad det blev. jag är ju allt som oftast ganska snabb i vändningarna. ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar