Semester dag 3

idag har jag och emina varit med kira till veterinären på förmiddagen. de tog bort stygnen efter operationen och det gick bra allt som allt. stackars lilla kira var så rädd att hon skakade när vi kom in, men lugnade sig efter en stund.


åt lunch hemma o lämnade kira innan jag skjutsade emina till moster jossi medans jag for till frissan. emina var överlycklig och jag med. ha! och ännu lyckligare nu. jag är sååå nöjd! jag blev ganska många nyanser ljusare och fick mig en snygg page! aaaahh!
nu blir det filmmys här med en nyduschad tjej!


nya frippan:


försöker få till en bra bild på färgen...svårt:


(tyvärr får vi ingen kamera förrän tisdag nästa vecka så ni får nöja er med kassa webcam bilder)


Kommentarer
inger

såååå snyggt!!!! men åh andra sidan så är du snygg i ALLT!!!!

2011-07-27 @ 20:27:44
Anna

inger: åh !! tusen tack! känns superbra=)

2011-07-28 @ 17:14:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar